Ga naar inhoud

Externe harde schijf niet toegankelijk


Aanbevolen berichten

Hai daar,

Ik heb een externe harde schrijf die ik altijd als opslag gebruikte. Toen kwam er 4 jaar terug de mediaplayer op de wereld en heb ik hem vanaf toen ook in mijn TV geplugd zodat de mediaplayer in mijn tv bestanden kon lezen en ik op deze manier filmpjes af kon spelen voor de kids.

Nu deed de mediaplayer van de TV moeilijk, dan deed hij het weer wel en dan weer niet en ineens doet mijn harde schijf het niet meer. Ik plug hem daarom in op mijn pc en ineens is deze niet meer toegankelijk.

Toen heb ik als eerste een clynische redudantiecontrole uitgevoerd. Hierna was hij nog steeds niet toegankelijk.

Daarna heb ik de partitienaam gewijzigd van G: in M: ook dit gaf geen resultaat.

Bij schijfbeheer staat hij gewoon en daar word aangegeven dat deze in orde is en dat alle gegevens er nog op staan.

Wat kan ik nu nog doen zodat deze toegankelijk is?

echt mijn hele leven (en die van de kids) staat op deze schrijf dus formatteren is echt geen optie.

Help...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.