Ga naar inhoud

externe harde schijf wordft niet herkend


James10

Aanbevolen berichten

ik heb nu een half jaar een Lenovo notebook waarbij de hardeschijf er is uitgehaald en een ssd samsung geheugen in is gezet.

De harde schijf die eruit is gehaald heb ik mee gekregen van saturn als externe harde schijf. Deze externe harde schijf werkte tot op heden prima totdat

ik de melding kreeg: USB WORDT NIET HERKEND. na vele forums en berichten op dit forum gelezen te hebben en de opdrachten uitgevoerd te hebben, doet nog steeds mij externe harde schijf het niet. Ik heb al bij apparaatbeheer de instalatie van de externe schijf ongedaan gemaakt en de notebook opnieuw opgestart, maar elke keer wanneer ik mijn externe harde schijf koppel aan me notebook blijft die het zelfde bericht weergeven. ik ben echt radeloos. kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag James10,

Ga naar Apparaatbeheer en dan klik je bovenaan op de computer en dan actie / zoeken naar gewijzigde apparaten.

Lukt het dan nog niet dan eveneens in apparatenbeheer dit doen:

Onderaan ziet je verschillende usb-drivers en op elke usb-driver met de rechtermuisknop op installatie ongedaan maken.

Herstart de computer en Windows zal de drivers opnieuw installeren.

Als je naar configuratiescherm / systeembeheer / computerbeheer / opslag / volume gaat ziet je dan uw externe harddisk?

En wordt ze onder het boot gedeelte in de BIOS herkend ?

aangepast door Thedarkness
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.