Ga naar inhoud

externe harde schijf wordt niet door mijn laptop gevonden


mikezandbergen

Aanbevolen berichten

kan iemand mij helpen,

laats sloot ik mijn externe harde schijf aan en deze werd niet door mijn laptop gevonden, aangezien er ook nog wel wat belangrijke bestanden opstaan zou ik m graag weer aan de praat krijgen

het probleem:

mijn harde schijf was voor het aansluiten niet gevallen of iets anders, gewoon aangeloten en het lampje ging zoals altijd knipperen. uiteindelijk vond mijn laptop de harde schijf niet, nog een aantal keer geprobeert maar tevergeefs.

gegevens harde schijf:

merk+type: samsung m2 portable 1tb

deze vraag zal wel genoeg op het forum zijn gesteld, mijn excuus daarvoor maar ik kwam er bij andere discussie niet uit.

ik hoop dat er nu voldoende informatie is om mij verder te helpen

alvast bedankt

mvg,

mike zandbergen

aangepast door mikezandbergen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag mike,

:welkom:

Zorg dat de externe schijf aangesloten is en maak dan een printscreen van schijfbeheer en plaats die in je volgende bericht.

Schijfbeheer bereik je via start-> configuratiescherm-> systeembeheer-> computerbeheer.

Klik in computerbeheer op schijfbeheer, je schijven worden nu in beeld gebracht.

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier (klik erop), hoe je die in je volgende bericht kan plaatsen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.