Ga naar inhoud

faxen met win 7 en wat met de hardware ?


robocop67

Aanbevolen berichten

beste

vroeger op mijn pc was een telefoonaansluiting en zo kon ik dus met men pc of laptop men faxen versturen nu bij de computers van de laatste jaren is er geen inbelverbing voor telefoon meer aan.

hoe kan ik men laptop toch nog verbinden met de telefoon zodat ik kan faxen via de telefoonlijn.

mvg

robocop

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ robocop67,

Wat vreemd is bij die link, bij Systeemeisen wordt vermeld dat het apparaat is ook geschikt met Windows 7.

post-41531-1417705938,3717_thumb.png

Bij de installatiehandleiding wordt Windows 7 niet vermeld:

post-41531-1417705938,395_thumb.png

Als u verder scroll naar beneden zijn er recensies te lezen:

Drie nieuwste recensies:

Op zich een goed product.software is niet op windows 7 te installeren.

Daardoor werkt data overdracht niet goed en is het modem voor mij niet bruikbaar.

Geen succes. Zowel met de meegeleverde driver als met PnP krijg ik geen verbinding met internet. (Windows 7 64-bit, HP Pavilion serie, Norton antivirus) Inbellen lukt, maar daarvandaan kom ik niet verder.
Met dit modem is het me niet gelukt contact te maken met een technische installatie gelegen in een ander gebouw. Dus voldoet hij niet aan mijn verwachtingen.

Maar op pag. 3 staat een tip om aan te sluiten, wellicht de moeite waard om te proberen:

Modem werkt prima en wordt onder Windows 7 na aansluiting op USB meteen prima en werkbaar geïnstalleerd!

De aanwijzingen via PDF handleiding (modem aansluiten op telefoonlijn & USB-poort en daarna pas opstarten computer zijn volgens mij niet nodig > gewoon via USB en herkenning nieuwe hardware is geregeld!). Daarna via configuratie / netwerk/internet inbelnummer en inlogegevens opgeven en aan de slag. Werkt daarna behoorlijk snel.

Aanrader voor plekken zonder andere netwerkverbindingen!!

Als het echt niet lukt zou ik het product retourneren naar Conrad, "niet goed geld terug".

Vervolgens neem hier een kijkje, het apparaat ziet er ook professioneler uit xD

post-41531-1417705938,4195_thumb.png

Aanschaf is duurder maar het apparaat is ook geschikt voor Windows 7 & Windows 8.

- - - Updated - - -

Neem ook eens deze link door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt IEscape , ik had na veel opzoekwerk ook al dit gelezen en vreesde er al voor.

mij nemen ze nu altijd beet , ik ben één van de zwakke kopers die snel bedot word en niet bijleerd

gelukkig is er dit forum met eerlijke it'ers en vooral behulpzame , dit mag eens gezegd worden want als ik de mensen hun berichten lees die hier hulp vragen dan vind ik het droevig dat zelden de helper bedankt word voor hun gratis hulp , dus nogmaals hartelijk dank in naam van alle hulpvragers.

en morgen vliegen de bullen terug naar conrad .

mvg

robocop

close case

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar wat raad u aan te kopen IEscape en waar , want ik weet het niet meer , liefst iets van max 20€ als het kan

mvg

robocop

- - - Updated - - -

sorry te snel gereageerd , heb gezien dat u iets voorsteld bij azerty.

ok zal dit proberen en laat iets weten

mvg

robocop

- - - Updated - - -

22,xx € voor toestel ok , maar op sturen naar belgie is 13.xx €, dat is wel te veel van het goede want dat is een totaal van 36.00€

mvg

robocop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.