Ga naar inhoud

Geen apparaat voor geluidsweergave geinstalleerd


Gast jeet

Aanbevolen berichten

Hey

enkele weken geleden had ik men pc eens formateeerd.

Het eerste probleem was dat ik geen internet meer kon krijgen, maar toch vond hij hem wel, dus een lankaart gekocht & probleem opgelost.

Nu achter dit, begon na een week men geluid raar te doen.

Begon storing op te komen toen ik muziek zat te luisteren, en begon echt te happeren & te crashen. Met resultaat dat men geluid gewoon opeens niet meer werkt. Waardoor ik ook meestal een error van krijg & pc start opnieuw op. ( geen blauw scherm van error, moet op F1 duwen voor resume ... )

Als men pc opnieuw is opgestart, krijg ik de melding dat ik geen geluidsapparaat heb geinstalleerd ... EN ik heb al geprobeerd voor de driver opnieuw te installeren ( Realtek ac'97 want die had ik vroeger ook , dus waarom nu niet meer hé?) maar start pc op na installatie .. en nog altijd niets nog steeds een luidsprekericoontje met een rood kruisje erbij.

MAAR het leukste is dat af en toe .. is te zien van dag tot dag, opeens heb ik wel weer geluid, maar de vraag is dan altijd hoe lang het duurd voor die weer begint te crashen ..??

Iemand ideeen? Had gedacht voor een geluidskaart te kopen, zou dit men probleem kunnen verhelpen? Maar zou liefst het probleem gewoon willen oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem vorige week gedownload van de echte site ( zie screenshot )

Heb natuurlijk vista genomen, geinstalleerd & na opnieuw opstarten is hij nog steeds niet geinstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vrees ik dat je een aparte kaart moet steken.

Heb eens gekeken, en had nog iets intressant gevonden, Aangezien bij men laptop de groene plugin (dus voor uw geluid) beetje kapot is , en soms werkt 1 box niet. Dus heb dit gevonden ( via usb ) Microforce : ASUS XONAR U1 (Piano Black) Audio USB:100db S/PDIF optical a

heb http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/231&cl=be,nl boxen, zou het kunnen dat men geluidskaart ( momenteel ) ze gewoon niet aankan ofzo? dat het daarom raar doet, En zou de videokaart met die usb dat dan wel aan kunnen? =)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.