Beste bezoeker,
Welkom op PC Helpforum!

Ben je op zoek naar GRATIS hulp voor je computerprobleem?

Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt. Meer dan 40.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !

Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.

Discussie gesloten
Resultaten: 1 t/m 4 van 4

Geen beeld op monitor bij opstarten

Dit is een discussie over Geen beeld op monitor bij opstarten in het forum Archief Hardware algemeen , en maakt deel van de Hardware algemeen categorie; Hallo, Ik heb een vreemd probleem waar ik weinig aan kan testen, ik vrees dat ik mijn pc in de ...

Nieuweling

Standaard Geen beeld op monitor bij opstarten

Hallo,
    Ik heb een vreemd probleem waar ik weinig aan kan testen, ik vrees dat ik mijn pc in de winkel ga moeten binnensteken (waar ik toch een tikkeltje wantrouwig naar ben, doe liever alles zelf) maar eerst mijn probleem:
    Gisteren werkte mijn pc nog perfect, niks nieuw op geïnstalleerd of gedaan, gewoon naar een paar filmpjes gekeken, even msn en dan afgezet om te gaan slapen. Nu zet ik mijn pc aan en zie ik dat mijn scherm op standy blijft en dus geen signaal krijgt, direct ander scherm gepakt, zelfde probleem. Scherm blijft zwart. De pc start (soms) wel op want als ik even wacht, langer dan normaal wel, zie ik de ledjes van m'n keyboard en m'n muis aangaan en dan daarna hoor ik het aanmeld geluid van windows. Ik heb dus al een ander scherm, andere dvi & vga kabel, andere voedingskabel en andere voeding geprobeerd. Alles losgemaakt van hdd behalve m'n c: schijf en bios reset uitgevoerd dmv batterij half u eruit te halen. Allemaal geen resultaat. Ik heb geen andere videokaart met een pci-e aansluiting, enkel nog AGP.
    Mijn videokaart is een Nvidia 8600GT en mobo is een asus P5K als dat er iets toe doet. Als iemand me kan zeggen waaraan dit ligt, videokaart of mobo zou ik die ten zeerste dankbaar zijn! Ik hoop ten zeerste dat het aan de videokaart ligt want ik zie er ferm tegenop om terug alles te gaan installeren.

mvg,
    Mordecai

Website Admin Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Heb je de mogelijkheid om eens een andere grafische kaart te proberen?
    Mijn vermoeden gaat uit naar de videokaart daar de pc verder wel gewoon doorstart.
    Geeft hij een piep signaal als je hem opstart?
    Zo ja welke?
    Vraag opgelost ? Druk dan op de knop "Markeer als OPGELOST".
    Als je HIER klikt kom je rechtstreeks in onze gloednieuwe VIDEOZONE: info in woord en beeld !
    Mocht u ons willen steunen bij ons "vrijwilligerswerk" op PC Helpforum, dan kan u steeds een donatie overwegen. Alles hierover kan u vinden op deze pagina.

Nieuweling

Standaard

Ik ben naar elke pc-wijze mens aan het bellen en sms'en, heb het op Facebook gepost dat ik iemand die me een werkende pci-e kaart/mobo kan leveren. Tot dan zal het wachten worden. Pc geeft geen andere piep dan hij normaal geeft bij het opstarten.
    Het is enorm frustrerend om je pc te horen opstarten maar niet kunnen zien :(
    Alvast bedankt voor je snelle antwoord!
    mvg,
    Mordecai

Nieuweling

Standaard

heb ondertussen een andere videokaart en voeding getest, bleek idd de vga kaart te zijn. Alvast bedankt voor de hulp!

Discussie gesloten

Soortgelijke discussies

1. [OPGELOST] Geen beeld
    door ruderootsdrummer in forum Archief Internet & Netwerk
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 20 november 2009, 09:54
  2. [OPGELOST] beeld blijf zwart bij opstarten van pc
    door jaspas in forum Archief Hardware algemeen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 12 september 2009, 23:22
  3. Gekloonde monitors - geen video op 2e monitor
    door jellecamps in forum Archief Windows
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 4 september 2009, 07:39
  4. Hoe krijg ik terug beeld op mijn monitor?
    door yoke in forum Archief Hardware algemeen
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 31 mei 2008, 12:43
  5. Geen klank (geen gesprek of muziek), wel beeld bij video's
    door michiel eerlingen in forum Archief Multimedia
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 4 april 2008, 02:42

Labels voor deze discussie

Regels voor berichten