Ga naar inhoud

Geen internettoegang via draadloos netwerk, wel via netwerkkabel


Pieter1980

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben nieuw hier maar heb volgend probleem. Ik heb geen internettoegang meer via het draadloos netwerk maar wel als ik laptop aan netwerkkabel aankoppel.

Als ik opstart krijg ik bovendien volgende foutmelding:

Smartmenu.exe - ongeldige installatiekopie.

Msdt.exe - ongeldige installatiekopie.

C:\Windows\system32\msxml6.dll is niet geschikt voor Windows of bevat een fout.

Ik vermoed dat beide zaken met elkaar te maken hebben maar weet niet hoe die op te lossen.

Ik heb een hp pavillion dv7 met Windows 7sp164 bitsbesturing.

Misschien belangrijk te vermelden dat ik via mijn iPad wel gewoon draadloos op internet kan

Hebben jullie een oplossing?

Alvast bedankt!

Pieter1980

aangepast door Pieter1980
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jean-Pierre,

bedankt voor je reactie; Ik heb die versie 4 van Microsoft NET Framework geïnstalleerd en daarna de computer heropgestart maar de foutmelding blijft. Ik krijg ze reeds voordat ik mijn paswoord moet ingeven om in te loggen.

De Intel Wifi Link 1000 BGN maakt dus geen verbinding, de telenet 6127A (realtek PCIe GBE family controller) via LAN netwerkkabel wel.

Bij de netwerkadaptoren werkt Intel Wifi Link 1000 BGN en realtek PCIe GBE family controller WEL, de Microsoft 6to4 Adapter 1 tem #23), de microsoft ISATAP adapter en de Tunneling Pseudo-Interface NIET.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

probleem is opgelost. Ik heb mijn broer er eens naar laten kijken en blijkbaar waren er een aantal systeembestanden beschadigd die bepaalde programma's niet wilden openen. Alle niet werkende adaptoren heb ik ook van mijn laptop gegooid.

Alvast bedankt voor de moeite Jean-Pierre maar het is dus opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.