Ga naar inhoud

Geen Wi-Fi op laptop


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Vrienden van mij hebben een probleem met de laptop. Hij heeft namelijk totaal geen Wi-Fi.

Maar op dit moment zijn we op vakantie en na even een internet stick te hebben ingestoken (hij werkt niet, hij moet nog opgeladen worden) kwam de wi-fi zomaar tevoorschijn. Probleem opgelost dachten we.

Maar vandaag vind hun pc de wi-fi optie totaal niet. Het is een vrij recente pc met Windows 8. Ook al verschillende keren die internet stick ingestoken om zo de wi-fi optie tevoorschijn te laten komen. Maar helaas niks.

Ethernet poort werkt wel, en de internet stick zou ook normaal moeten werken eenmaal die is opgeladen.

Hoe kan ik er voor zorgen dat de wi-fi optie weer tevoorschijn kan komen en deze blijft? Want het is uiteraard vreemd dat deze standaard niet zichtbaar is. Ik heb vanalles geprobeerd. Maar ik heb geen ideeen meer helaas. Ik hoop dat iemand hier me kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.