Ga naar inhoud

Geluid net als de laptop afgesloten wordt


ezra

Aanbevolen berichten

Hallo

Sinds een halfjaar een nieuwe laptop gekocht van Sony Vaio.. De laatste tijd merk ik op dat, als ik mijn laptop afsluit, de laptop een zacht piepend geluid geeft.. Vanaf dat de scherm dus zwart wordt, en uitvalt, hoor ik ook dat geluid.. Het klinkt niet echt luid of piepend, ik weet niet direct hoe ik ze moet beschrijven.. Het geluid komt langs de rechterbovenkant van de laptop.. Ongeveer in de buurt van de afsluitknop en dergelijke, denk ik..

Zou ik mij zorgen moeten maken? Want heb niet echt veel geluk met laptops, en hou deze keer ook mijn hart vast. Alvast bedankt!xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ezra,

Sinds een halfjaar een nieuwe laptop gekocht van Sony Vaio.. De laatste tijd merk ik op dat, als ik mijn laptop afsluit, de laptop een zacht piepend geluid geeft..

Het is verstandig om terug te gaan naar de winkel aangezien je nog garantie hebt.

Daar ze in de winkel ook naar dat vreemd geluid kan horen en beoordelen wat de oorzaak zou kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.