Ga naar inhoud

Grafische kaart en dvd probleem


Aanbevolen berichten

Beste,

ik heb voor mijn oude pc een nieuwe graf kaart gekocht: ati radeon hd 5450

ik wou mijn oude pc via hdmi verbinden op mijn pc.

maar mijn pc wil die kaart niet herkennen ik heb al vanalles geprobeerd maar niks werkt.

nochtans is ie nu aangesloten met de hdmi kabel en geeft ie beeld maar geen geluid.

mijn dvd speler wil ie ook niet meer zien. Maar telkens als je de kabel versteekt op het mobo gaat ie wel paar keer gaan maar na enkele keren opstarten ziet hij die ook niet meer maar dit heb ik al van voor die grafische kaart...

kunnen jullie mij hebben?

mobo: msi p35 neo

intel core 2 quad q9550

3gb ram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kan deze vinden:

Microsoft .NET Framework 4.5.1

- - - Updated - - -

als de install manager mijn grafische kaart probeert te detecteren stopt het en dan kan ik volgend logje openen:

[TABLE]

[TR]

[TD]Bestaande pakketten[TABLE]

[TR]

[TD]AMD Catalyst-installatiebeheer[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Microsoft Visual C++ 2008 SP1 Redistributable 32bit[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2]

Andere gedetecteerde apparaten[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2]

Foutmeldingen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2][TABLE]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.