Ga naar inhoud

haperende muis


helpmij

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb een paar dagen geleden een gamers muis gekocht maar nu hapert hij en blijft hij hangen...

de eerste paar sec. doet hij het zonder enig probleem en dan komt hij ineens boven in de hoek te staan en dan weer onder enz....

ik vind het een mooie en fijne muis en wil graag dat hij het doet.

ik heb Windows 7 op een Asus laptop maar de muis heeft geen merk.

de pc zegt dat hij hem wel pakt en dat hij het prima doet maar dat is niet zo.

ik hoop dat iemand mij helpt:adore:, alvast bedankt.:top:

M.V.G lucas

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, dat zou een lang tochtje worden...

heeft vreemde gedrag wellicht iets te maken met de ondergrond waarop je hem gebruikt?

kan je via configuratiescherm/muis iets verbeteren?

dat ie het op andere pcs wel doet is belangrijke nieuwe info.

is ie usb-aangesloten: op alle poorten geprobeerd (er zijn muizen die niet van usb-3 houden bijv)?

usb poorten al eens opnieuw geïnstalleerd: alle usb-apparaten loskoppelen, in apparaatbeheer alle(!) usb-vermeldingen via rechtsklik: installatie ongedaan maken (heet soms verwijderen), schermen netjes afsluiten en de pc herstarten.

bij de herstart worden de poorten fabrieksnieuw geïnstalleerd. dat even afwachten, en dan pas usb-apparaten weer aansluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic verplaatst naar Hardware algemeen, zo blijft het topic overzichtelijk.

en hoe doe ik dat??

- - - Updated - - -

fijn dat jullie zo proberen mee te denken... maar het ligt niet aan de ondergrond en dat met die usb poorten verwijderen werkte ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.