Ga naar inhoud

Harde schijf vervangen


anasselm

Aanbevolen berichten

Mijn laptop is gevallen waardoor de harde schijf stuk is. Bij het opstarten blijft hij haken bij ''bestanden laden''.

Bij diverse computerzaken werd er verteld dat de harde schijf vervangen moet worden.

Om wat geld te besparen en aangezien ik redelijk handig ben met pc's wil ik de schijf zelf vervangen.

Mijn vraag is hoe ik dit moet aanpakken, met name het installatie gedeelte.

Mijn vraag is hoe ik de installatie uit moet worden en wat ik ervoor nodig heb na het aanschaffen

van een nieuwe schijf. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Het gaat om een hp 6730b windows 7.

Mvg,

Anass

aangepast door anasselm
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi anasselm,

welkom op PC-Helpforum.be. ;-)

De HDD vervangen zou dan geen probleem mogen vormen: adapter en batterij verwijderen, dekseltje langs de onderzijde van de laptop losschroeven, houder van de HDD losschroeven, HDD uit de laptop halen, de 4 schroeven waarmee de HDD in de houder zit losschroeven en de HDD switchen ... inbouwen in omgekeerde volgorde.

Beschik je over een Windows 7 installatieschijf en een geldige licentie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.