Ga naar inhoud

Hardeschijfstations


Aanbevolen berichten

Even nog het volgende als ik windows 7 opnieuw installeer dan moet ik iedere keer een letter toevoegen aan die hardeschijf station om hem weer te geven anders komt hij niet te voorschijn ik heb er 3 c: , d: en e: . Hoe kan ik dat veranderen het is iedere keer als ik windows 7 installeer hopend spoedig op een antwoord .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, zijn het 3 harde schijven, of 2 waarvan 1 twee partities heeft.

Wordt in <schijfbeheer> alle schijven en/of partities netjes weergegeven?

Hallo het zijn ik zou niet weten of het 3 harde schijven of 2 waarvan 1 twee partitie's heeft en van het andere heb ik ook geen ideee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-29038-1417705769,581_thumb.jpg

( @falstring: wat me opvalt is dat de C op de tweede plaats komt >> volgorde in Bios wijzigen? )

Hoi dat klopt ik heb ze al is gewijzigd maar als ik dan windows 7 opnieuw installeer staan ze weer in de verkeerde volgorde en staan er maar 2 hardeschijfstations in mijn computer zo als nu zie afbeelding .

Link naar reactie
Delen op andere sites

merkwaardig.

je hebt dus twee fysieke schijven, waarvan een is opgedeeld in twee partities (+ een kleine systeempartitie).

of wijzigen in de bios helpt betwijfel ik, ik zou eerst de schijven eens anders aansluiten, de systeemschijf op een satapoort met een laag nummer, en de ander op een hoger nummer.

op sommige mobo's helpt dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.