Ga naar inhoud

Hardware


Gast symphony

Aanbevolen berichten

Gast symphony

Hallo, kan iemand mij eens het volgende uitleggen:

bij Hardware - Apparaatbeheer staat "Onbekend apparaat" - dit gaat over IMAGE.

Wat is dit? Als ik het stuurprograma wil bijwerken vraagt hij cd/dvd ofwel handmatig instellen. Aangezien ik geen idee heb over wat het gaat stel ik handigmatig instellen in maar vraagt hij te zoeken op locatie? Wat moet ik hier zetten.

Heeft dit belang dat dit "Onbekend apparaat" wordt ingesteld of is dit niet nodig?

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast symphony

Nee, dat werkt goed.

Hij start wel traag op.

Wat wel is onder mijn map WINDOWS heb ik zeker een 100tal bestand in blauw vb. §NTUnstillB896433§. Wat zijn dit?

PS. Mijn internet verbinding valt met momenten constant uit. Dat wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat werkt goed.

Hij start wel traag op.

Wat wel is onder mijn map WINDOWS heb ik zeker een 100tal bestand in blauw vb. §NTUnstillB896433§. Wat zijn dit?

PS. Mijn internet verbinding valt met momenten constant uit. Dat wel.

Die bestanden in je Windows map laat die maar staan dat zijn uninstall bestanden. Voor bepaalde programma's te wissen enzo.

Kan je een Screenshot maken van je apparaten beheer. vooral van (Onbekend apparaat) Misschien weten we zo al direct of het onbekend apparaat voor problemen kan zorgen of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast symphony
Die bestanden in je Windows map laat die maar staan dat zijn uninstall bestanden. Voor bepaalde programma's te wissen enzo.

Kan je een Screenshot maken van je apparaten beheer. vooral van (Onbekend apparaat) Misschien weten we zo al direct of het onbekend apparaat voor problemen kan zorgen of niet.

Kan je mij eens uitleggen hoe ik dit moet doen?

TXS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga dus zoals je nu doet naar apparaten beheer. Klik vervolgens op ctr+Prt Scr (toets Control indrukken samen met toets Print Scr staat boven de pijltjes toetsen)

Open Paint en klik vervolgens op CTR + V (control toets + V toets samen indrukken)

Sla het bestand op.

Kom terug naar dit bericht > klik op meer opties > beheer bijlage > Klik op bladeren > ga nu naar het bestand dat je daarjuist hebt opgeslagen > Uploaden > U plaatje verschijnt dan onder jouw bericht

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.