Ga naar inhoud

hdmi laptop naar hdmi tv


Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop Dell met hdmi-uitgang, die heb ik verbonden met de hdmi-ingang op een flatscreen. Ik heb onmiddellijk geluid en beeld maar het beeld is heel klein. Ik heb dus aan boven-. onder en zijkanten een dikke zwarte balk (10cm). Eigenlijk wordt mijn 26 inch maar voor de helft gebruikt.

Ik heb al met resoluties van de laptop gespeeld en dergelijke maar niks helpt. Normaal gezien kan ik op de tv ook wisselen van weergave (auto, panoramo, 16:9, enz. ) maar bij de hdmi lijkt dit niet te lukken, ik kan mijn weergave niet aanpassen, het scherm blijft dus heel klein.

Weet iemand hier raad mee?

merci

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd heb ik al geprobeerd, ik heb zo een app van intel graphics media waar alles vrij makkelijk is in te stellen. Ik kan idd de reslutie van beiden afzonderlijk aanpassen. Op dit moment heb ik beiden op 720 pix staan en dan heb ik vrij goed beeld maar een deeltje van mijn bureuablad valt weg (het omgekeerde van het vorige probl zeg maar). Voor een film te kijken valt dit nog net mee maar puur uit nieuwsgierigheid zou ik toch willen weten waar het aan ligt. Volgens mij meer bij de flatscreen dan bij de laptop. Het vreemde is dat ik bij hdmi-gebruik de instellingen op de flatscreen niet kan kiezen (panoramisch, 16:9, cinema, enz.)

Toch bedankt voor de interesse

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.