Ga naar inhoud

[HELP!] Welke Low-Profile grafische kaart!?


Quartzx

Aanbevolen berichten

Een hele goede dag vandaag,

Ik kom er niet uit, heb een tijdje gekeken en gezocht naar een low profile grafisch kaartje voor mijn pc

alleen weet ik dus echt niet welke ik moet nemen of welke mijn computer überhaupt trekt.

Ik heb nooit echt gegamed, maar ben nu toch echt wel iets tegen gekomen wat ik graag wil spelen.

Ik zal de grafische requirements hier ff neerzetten:

Video: NVIDIA® GeForce 8800 or ATI Radeon® X1900

Naar mijn idee zijn dit geen topkaarten, want zo'n geweldig grafisch spel is het niet.

Nu is het probleem, ik heb een kleine kast, dus een L.P. Kaart nodig

Welke zou ik kunnen kopen?

PS: Er zit nu een Intel 945 Family Chipset in (nee geen laptop).

Alvast hartelijk bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

NVIDIA® GeForce 8800 is een heel warme videokaart en dat zou ik zeker niet nemen maar is wel veel beter dan ATI radeon X1900

Hebt je videokaart al gekocht?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle reactie, moge het duidelijk zijn dat ik een low profile video kaart moet hebben en dus niet een gewone, het feit dat ik die 2 andere erin zette was omdat ik een vergelijkbare moet hebben om dat spelletje te kunnen spelen, maar dan dus low profile.

Hier is een logje!

http://speccy.piriform.com/results/GnCppecO4l1S0MATd5WuZQn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat bedoel ik :)! Een Low Profile kaart.

Hoeveel wattage, niet belachelijk veel aangezien klein pc'tje. op de sticker stond iets vaags, max output : 100W | 288 W | 12 W

en daaronder 400W

Alvast bedankt voor de moeite!

aangepast door Quartzx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe meer bits het is hoe beter de videokaart werkt

Geheugeninterface is de bandbreedte of anders gezegd hoe groter de bits is hoe sneller de gegevens naar de videokaart gaat.

De huidige standaard is 256 Bits maar dan zou de videokaart boven de 200 euro uitkomen.

Ik zou als ik uw was voor videokaart uit bericht 6 nemen.

Beiden voorgesteld videokaart is geschikt voor uw PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.