Ga naar inhoud

help zoeken naar de juist update voor mijn moederbord asrock conroe 1333-D667


Aanbevolen berichten

ha llo ik ben de juist update aan zoeken , voor mijn moederbord asrock conroe1333-D667 maar ik heb op de site gezien maar daar zijn 3 versie van die moederbord R1 R2 R3 maar ik vind ni op mijn pc welke da ik heb .

en ook welke update juist moet nemen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus ik moet mijn pc open doen en op mijn moederbord zien ,

en voor de drivers welke stuurprogramma met ik nemen dan allemaal voor de audi en de lan vga en dan de bios , en als ik da instaleren gaat da iet verhander of zo en bij de update van de bias voor wa is da goed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd je zal in je pc moeten kijken op het moederbord of je een verwijzing zoals rev. 1 of iets dergelijks terug kunt vinden.

De drivers is afhankelijk van het besturingssysteem en de versie van je moederbord, je zal dus eerst moeten nakijken of je iets terug vind op je moederbord.

Heb je de CD die bij je moederbord geleverd is met drivers nog? Hierop staat ook wel eens welke versie het is.

Een BIOS update verhelpt wel eens hardwarematige problemen, maar dan is het wel aangewezen om de opmerkingen van de fabrikant goed door te nemen om te kijken of ze je eventuele hardware probleem kan oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En heb je al kunnen achterhalen welke revisie je van dit moederbord hebt 1 of 2?

Anders voer eens het volgende uit indien het kan.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat blijkbaar tussen de R1 en R3 want deze hebben de Lan controller die in Speccy word vermeld.

De juiste revisie word niet vermeld in Speccy :hmmmm:

Enkel de audio is verschillend voor R1 en R3, weet je welke audio je hebt 5.1 of 7.1 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.