Ga naar inhoud

Help ! Zwart scherm en niks anders


Gast Els

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn laptop. Ik heb wat zitten prutsen en ik ken er potverdorrie niks van af :oops:

Na wat gefoefel en gevloek heb ik een 'reboot' gedaan van mijn PC (alé, denk ik toch). Als ik hem nu opnieuw opzet hoor ik hem wel werken maar ik krijg enkel een zwart scherm met mijn pijltje. Na een tijdje stopt hij met werken maar het zwarte scherm blijft. Ik kan dus echt niets meer doen frown.gif Heb zelfs al geprobeerd de batterij eruit te halen, heb al op alle mogelijke knopjes gedrukt, ... zonder resultaat

Kan iemand me helpen ?

Alvast bedank

'een PC leekje'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi els,

welkom hier alvast,

kan je even vertellen wat je ongeveer hebt 'gefoefeld'?

Volgens ik je bericht lees denk ik dat er iets mis is gegaan met beeldschem instellingen.

Dus als je pc aanzet zie je dan nog het windows logotje enzo? en daarna het zwarte scherm of is dit ineens zwart vanaf het begin?

Mocht het zijn dat je het windows logo nog ziet en daarna zwart probeer dan even het volgende:

- zet je pc aan

- je ziet de info van je bios verschijnen (merk enzo,...)

- daarna zie je de windows vlag met dat laadbalkje

--> hierVOOR druk je op F8 (dus net na de info van je bios en vóór windows vlag)

- je ziet een lijst met verschillende mogelijkheden,

- kies Selecteer met de pijltoetsen de optie Laatste bekende juiste configuratie en druk op ENTER.

- je pc start verder op, wanneer het probleem zich nog voordoet, begin je overnieuw en kan je kiezen ofwel: VGA-modus inschakelen en als dit nog niet werkt, veilige modus

Mocht geen van bovenstaande mogelijkheden werken post dan even een berichtje, we vinden het wel.

Mocht je denken dat je het niet aandurf om dit uit te proberen: je doet er niks verkeerd mee.

Veel succes !

karel

beheerder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
beste ieniemienie,

is dit met een normale computer of met een laptop?

en heeft u ook al geprobeerd om een ander scherm aan te sluiten (indien mogelijk)

Mv.Gr

yannick

heb een hp laptop,heb n beeldscherm eraan gehad,daar zie ik hetzelfde als op de laptop dus alleen windowslogo en daarna zwart.

help?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.