Ga naar inhoud

heropstarten van pc


trillkill

Aanbevolen berichten

goededag.mijn pc start zo maar herop gewoon doet hij het wel maar als ik een spel speel is het van dat en het minst wat ik doe zo als een film converteren of zo werkt de cpu op 100 prosent doe ik dan iets exstra ligt hij uit en start terug op zelf als ik op you tube een film zie blaast de pc al ongeloofelijk iets te zwaar program herstart hij

wat heb ik gedaan kast open en stof vrijgemaakt heel geformateerd hij deed het er voor en nu nog na alles te form het is een p4 3400 1024 ram geforse 5700fx 256mb ik ken er wel iets van maar ook niet te veel

mvg trillkill:evil::evil:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed lezen Jürgen; het is 256 MB ram op de videokaart en 1 GB systeem ram.

Het is geen snelheidswonder maar zou toch voldoende moeten zijn om normaal te werken.

Om te testen of je systeem wel geschikt is voor een bepaald spel, kan je een kijkje nemen op de link hieronder.

http://www.pc-helpforum.be/f173/kan-je-pc-een-game-draaien-5526/

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu is mijn probleem nog niet opgelost ik heb hem al 4a5 jaar ik speel comand end conquer generals en counter strike 1.6 en ik speel dat al 4 jaar en nu gaat c end c helemaal niet hij herstart dan ommidelijk bij counter strike duir het soms een uur voor dat hij herstart

maar als ik een film wil converteren gaat dat een paar min en dan herstart hij weer en geeft nooit een fout melding :sad:bawling::bawling: en mijn pc draait op voletoeren en mijn cpu draait op 100 present tot hij dus herstart:pcguru::evil::evil::evil:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.