Ga naar inhoud

Hoe hoofdtelefoon en luidsprekers tegelijkertijd laten werken ?


Sylver

Aanbevolen berichten

Ik heb een hoofdtelefoon met een USB 2.0 aansluiting en twee luidsprekers met één Jack 3,5mm plugaansluiting. Het probleem is dat ik via configuratiescherm-->geluid slechts één van de twee als standaard en aldus ook als werkend kan instellen, of er moest nog een manier zijn die ik niet weet. Het is momenteel te omslachtig (voor de kinderen) om van het ene naar het andere te switchen. Ik heb gezocht naar een adapter Jack3,5mmplug-->USB 2.0 om dan eventueel via een kleine hub éénvoudig te kunnen switchen. Deze adapter heb ik niet kunnen vinden in een lijst van meer dan 200 adapters/kabels. Ook weet ik niet of dit dan via deze manier op te lossen is. De bedoeling is uiteindelijk dat zowel de hoofdtelefoon én de luidsprekers tegelijkertijd kunnen werken of dat je dit via een éénvoudige werkwijze kan switchen (zonder dit via het configuratiescherm moet doen en WMP dan opnieuw te moeten opstarten).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Bij mij werken die ook beide, dus dat moet wel lukken.

Heb je Vista? Want daar is dit inderdaad een probleem. en heb je een frontpanel EN een backpanel? Dan doe je het zo:

Rechtsbeneden (naast je klok) staat een klein grijs rechthoekje en als je er met je muis opstaat komt er iets op van "HD Audio Manager"

-klik rechts op dat rechthoekje

-kies Sound Manager

-klik dubbel op het frontpanel "Voorzijde" (waar je hoofdtelefoon normaal zit)

-dan kies je "frontluidsprekeruitgang"

Normaal gezien zou het dan moeten werken zonder in je configuratiescherm steeds te moeten prutsen.

Als dit het probleem niet oplost, of je hebt geen vista of front- en backpanel, laat het dan even weten, dan zoeken we verder ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.