Ga naar inhoud

Hoe krijg ik terug beeld op mijn monitor?


Gast yoke

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren even geprutst aan de afstelling van mijn(oude) monitor. Nu kreeg ik opeens de melding : attention aut of rage en ik krijg geen beeld meer. Waarschijnlijk staat die op teveel Mhz.

Ik heb maar één regelknop maar die kan ik alleen maar bedienen als windows opgestart is en als het windowsscherm verschijnt kan ik heel even met de knop werken en dan is het terug die melding en voor de rest een zwart scherm. Ik heb al geprobeerd om op degausse te zetten, maar dat helpt blijkbaar niet. Weet iemand of ik in de bios iets kan veranderen zodat ik terug beeld heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je daar niet ergens een instelling om alles terug naar default te zetten als je aan dat knopje prutst? Zoja, heel snel zijn dan :P

En anders eventueel es proberen (indien je dit hebt natuurlijk) om een tweede monitor aan te sluiten, die als hoofdmonitor te zetten, opstarten en dan vanuit je instelling op je PC zelf aanpassingen aan de andere niet werkende te doen.

Moet je natuurlijk al over 2 moni's beschikken en ook gfx kaartje voor hebben die dat ondersteund...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen ik heb nergens nog een knopje en een tweede monitor heb ik wel, maar daar ben ik nu mee aan het werken. Dat is een lcd, hopelijk lukt het daarmee. Ik zal het vanavond even uitproberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me tot hiertoe niet gelukt om beeld te krijgen. Ik heb een LCD scherm aan de pc gehangen maar dan zegt hij "verkeerde input". Heeft er nog iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

Je moet via veilige modus (VGA optie) gaan, aangezien dat de enige manier is om je frequentie goed te krijgen (of ergens een CRT opvissen, die kunnen vaak met veel hogere vernieuwingsfrequenties overweg).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet opstarten in veilige modus, daar geeft hij dezelfde melding als windows start. De monitor waar het in het begin over ging was een crt monitor.

Dus ik ben teneinde raad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.