Ga naar inhoud

IDE uitbreiden


Michiel

Aanbevolen berichten

Nu ik allemaal oude cd-romspelers en harde schijfen krijg, zijn mijn IDE poorten ondertussen al bezet. (nee, het zijn oude spullen, dus geen (S-)ATA)

Zou ik dat op een of andere manier goedkoop kunnen uitbreiden?

Hetzelfde probleem met met PCI poorten.

(Een windows 98 van 64MB RAM en 4GB HDD heb ik zonder kosten kunnen upgraden naar win95+win98 van 128MB RAM en 5.5 GB HDD. :-), binnenkort kan ik er mss xp op zette :mrgreen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

merci, maar mijn pci sloten zitten ook vol :shamed :-)

Dan denk ik niet dat er echt een oplossing bestaat, behalve dan een pci kaart met bv. 2 pci sloten op waarop je dan een IDE controller steekt. Maar dat is waarschijnlijk dan te duur, en je case wss ook te klein. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

merci, maar mijn pci sloten zitten ook vol :shamed :-)
Dan denk ik niet dat er echt een oplossing bestaat, behalve dan een pci kaart met bv. 2 pci sloten op waarop je dan een IDE controller steekt. Maar dat is waarschijnlijk dan te duur, en je case wss ook te klein. ;)

het is wel mogelijk meer pci sloten bijplaatsen, maar dat kost heeeeeeeeeeel erg veel geld, het is beter dat je dan een ander moeder bord gaat halen met meer aansluitingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
mijn isa slot is wel nog niet gebruikt

misschien bestaat er zo'n kaart voor ISA sloten ook, maar ik heb er mn twijfels omdat isa steeds minder en minder worden gebruikt

als ik iets zie dan hoor je het wel ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.