Ga naar inhoud

inktcartidge niet leeg


atir

Aanbevolen berichten

Dit is door Epson gedaan om hervullen tegen te gaan.

Welke printer heb je? Er zijn namelijk een paar series waarbij je mbv een nieuwe cardridge de data op de chip van de oude cardridge kan overschrijven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

HP print naar mijn weten ook af met lege cardridges als je de waarschuwing wegklikt. Ik zit al bijna een jaar zonder kleureninkt (30€ voor een cardridge :s), en die printer werkt nog steeds perfect, zelfs als er stukjes kleur op de pagina staan (die hij uiteraard niet print dan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas zit die er niet bij. Je kan wel toestelletjes kopen die die cartridges kunnen resetten, maar die kosten al snel 10€ dus echt rendement ga je daar ook niet meer uit halen (of het moet zijn dat je echt veel print, maar dan gooi je beter je printer weg aangezien Epson een van de duurdere is in gebruik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

supercardridge.NL heeft er toch een aantal in hun voorraad zitten (Epson chipresetter voor inktpatronen [res] - €6.95 : cartridge inkt inktpatroon - supercartridge.nl)

Als je daar eens rondkijkt kom je wss wel een type tegen voor jouw printer/je printer op het werk.

Hervullen enzo zou ik echter niet aan beginnen, dat lijkt me een enorme knoeiboel & die alternatieve maken (in mijn ervaring toch) je printer in no-time kapot. Ik heb 3 HP printers gehad waar ik van die namaak's in stak en die zijn alledrie binnen het jaar kapot gegaan. Ik steek nu enkel de HP cardridges, en mijn printer gaat al meer dan 4 jaar mee (terwijl ik volumes afprint die ver boven de maandelijkse limiet van mijn toestel liggen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.