Ga naar inhoud

installatie d-link lukt niet


glen666benton

Aanbevolen berichten

Goeie dag iedereen.

Ik heb een draadloze router gekocht, d-link dir-615 maar het installeren lukt me niet. Ik zet avg uit voor de installatie.

Het probleem voornamelijk is dat ik geen internettoegang heb. De router is aangesloten op een vaste pc en met de modem. Als ik via een laptop draadloos internet zoek zie ik wel de router staan die ik al een naam gegeven heb.

Bij de installatie duid ik dynamisch aan en dan zoekt hij de netwerkinstellingen maar vind steeds niets, ik moet ISP raadplegen maar ik heb al naar telenet gebeld en daar zeggen ze dat het dynamisch moet zijn.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen, grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat heb ik dus gedaan maar terug niets.

Ik zal het uitleggen wat ik doe:

Bij het installeren van de router komt er op, kies type internetverbinding: dynamisch, statisch, PPPoE, PPTP en L2TP.

Ik kies dan voor dynamisch. We slaan nu uw ISP instellingen op...even geduld terijl we uw internetverbinding controleren. Dan komt erop: opgelet de gegevens van uw ISPinstellingen lijken incorrect.

En nu komt erbij: er is een IPadresconflict gedetecteerd. Een andere computer heeft het zelfde IP adres.

Pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dat geval heb je geen modem maar een modem/router van telenet ? Kan je het juiste type eens doorgeven en het type abonnement ?

Kan je ook even vertellen wat juist de bedoeling is om de D-Link erbij te zetten, want in principe heb je die niet nodig, behalve als je poorten tekort hebt, of eventueel als je draadloos bereik niet groot genoeg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.