Ga naar inhoud

Installatie windows lukt niet


Cihank

Aanbevolen berichten

Ik heb toshiba a200-237 en Ondertussen is gebleken dat inderdaad mijn hdd kapot is. Gelukkig garantie en nu weer zelfde 500gb hitachi hdd terug gekregen. Met toshiba recovery windows erop alleen nadat installatie klaar is krijg ik melding: "de installatie is niet voltooid. Start de installatie opnieuw als windows op deze computer wilt installeren". Hierna opnieuw dvd erin volledig opnieuw geinstalleerd zelfde foutmelding.

Later xp cd erin en bij installatie krijg ik melding dat er geen schijven zijn. Terwijl dus in setup en bootmenu wel de hdd staat.

?k begrijp er niets meer van, wat kan er nu zijn?

Het is zelfde hd als vorige. Als ik de hd loshaal en extern op andere pc aansluit zie ik oo dat er geen windows op zit. Is het omdat toevallig deze hd niet compatible is (ook al was vorige hd hetzelfde die wel werkte) ik heb ook geprobeerd de hd via externe behuizing windows xp op te zetten en toen kreeg ik tijdens installtie na verloop van tijd blauwe foutmelding scherm. Hij gaf nu trouwens niet de melding geen schijf gevonden!

Ik snap er niets meer van!

Of is moederordaansluiting defect?

Kent iemand een diagones programma dis alle hardware checkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.