Ga naar inhoud

intel core i5 750 of intel core 2 duo e8400


tito1984

Aanbevolen berichten

hallo,

ik ga binnekort een pc samenstellen en had graag geweten wat ik het best neem van processor. Ik dacht te kiezen tussen een intel core i5 750 of intel core 2 duo e8400. Misschien weten jullie nog iets beter tussen prijs/kwaliteit.

De pc is eigenlijk voor wat te gamen (football manager) en te surfen op internet. Niet echt voor extreem goede spellen zoals wow dus op grafisch vlak moet mijn pc niet veel kunnen. Wel op gegevens verwerken want football moet wel veel data verwerken.

Hopelijk kunnen jullie mij wat weg helpen want dit is de eerste keer dat ik dit ga doen.

alvast bedankt voor jullie informatie

mvg

christophe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel de MSI is een zeer goede keuze, tenzij je iets toekomstgerichter wilt gaan en voor USB 3 en Sata 3 te kiezen. Dan is de ASUS P7P55D-E (Pro) beter aan te raden.

Als je nog problemen ondervindt met het samenstellen van je computer, kan je altijd een postje plaatsen bij Aan en Verkoopadvies. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.