Ga naar inhoud

Kaartlezer


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb al enige tijd problemen met mijn dectel smart card lezer. Heb die al enkele jaren en die ging perfect op mijn laptop met Windows Vista, maar nu ik een andere heb met W7 werkt deze niet meer. Nochtans staat op de verpakking 'Supports Windows7'

Ik zocht al op internet een en ander op en zag dat ik blijkbaar niet de enige was met dat probleem. Alleen kon men toen nog hulp vinden en drivers op de site van Dectel maar door hun faillissement 2 jaar terug bestaat die site niet meer.

Iemand ervaring en weet hoe ik dat ding terug gebruiksklaar kan maken op de pc?

De bijgevoegde cd-rom is natuurlijk al lang geinstalleerd incl. de software van de overheid.

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

bedankt voor de welkom & het antwoord.

Ja hoor, moest ik eerst installeren alvorens je kon starten met toepassingen zoals tax on web.

Maar met de dectel kaartlezer komt er op dat er geen aangesloten is.

Met een andere kaartlezer geen problemen, dus t ligt echt wel aan het toestelletje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar in bericht staat dat je alles geïnstalleerd hebt vanaf de bijhorende cd-rom.

Via de link in bericht 2 kan je de meest recente software installeren.

Als je het apparaat aansluit op een USB -poort wordt dan nieuwe hardware herkent?

Is je kaartlezer aanwezig in apparaatbeheer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schreef De bijgevoegde cd-rom is natuurlijk al lang geinstalleerd incl. de software van de overheid. ;-)

Bedoelde dus dat het programma Eid Belgium en de cd rom van t toestel zelf is geinstalleerd.

Als ik nu op die link klik, en put mijn lezer in, blijft er op staan dat ik een kaartlezer moet inpluggen terwijl dit t geval is

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.