Ga naar inhoud

Kan Computer niet afsluiten


benfons

Aanbevolen berichten

Als ik mijn computer probeer af te sluiten begint hij te blazen, mijn aan-uit licht begint te pinken zoals in stand-by modus. De enige manier om hem "uit te schakelen" is de stroomafvoer af te snijden. Wanneer ik de stroom weer aanzet begint hij weer te blazen. Enige manier om hem dan weer in gang te krijgen is verschillende keren op mijn aan-uit knop te duwen. Eenmaal opgestart werkt hij normaal.

Een week voordat de computer dit begon te doen, begon hij al vreemd te doen. 's Namiddags als ik van mijn werk terug kwam, was mijn computer die uitstond toen ik vertrok, aan het blazen en het pinken, zoals hij nu doet als ik probeer uit te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou kunnen te maken hebben met het energie beheer. Als je computer in "slaap" of "hibernation" komt dan lijkt het of hij afstaat, maar in feite blijft hij op een zeer laag pitje draaien. Je kan ook instellen wat de aan-uit toets doet, volledig afzetten of "in slaap" zetten.

Kan je dat eens nakijken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.