Ga naar inhoud

Klein Probleem met dubbel scherm.


melvin

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen,

Ik heb recent een nieuw scherm en de MSI Twin Frozr R9 280X aangeschaft, en dacht bij mijzelf, waarom zou ik mijn tweede scherm verkopen als ik het nog kan gebruiken als een tweede scherm.

Nu, alles blijkt perfect te werken, er is echter een klein probleem die ik relatief moeilijk kan beschrijven, en niet echt kan screenshotten aangezien het maar voor 1 seconde duurt, endan is het terug weg.

Namelijk, het lijkt erop dat beide schermen nu vaak voor 1 second blijken te stuiteren, en lijkt het erop dat ze een soort probleempje hebben, wat weet ik niet, maar dit is het probleembje, en zou dus niet weten hoe dit beter uit te leggen.

Mijn grafische kaart is up-to-date, Scherm 1 is een Samsung 24 inch s24c350, en scherm 2 is een BenQ GW2255, Het samsung scherm is aangesloten met een HDMI kabel, het benQ scherm is aangesloten met een VGA naar DVI kabel.

Ik heb ondertussen al geprobeerd om de kabels opnieuw in te steken, windows te updaten, en settings in de AMD catalyst center aan en uit te zetten zoals 'use extended display identification data (EDID) or driver defaults), Enable/disable GPU scaling op beide schermen, voor mijn samsung scherm heb ik dit dan ook al eens aan en uit gezet: ITC Processing, en een scaling optie die beschikbaar komt met een HDMI aansluiting.

aan wat kan dit precies liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou wel eens kunnen, want het lijkt erop dat dit zo meer op een correctietijd iets blijkt te lijken, daarom dat ik het zo moeilijk kan uitleggen.

De vraag dan, want ik heb anders wel nog een VGA en DVI poort op de achterkant van mijn systeem, zou ik deze dan beter gebruiken inplaats van de aansluitingen van mijn grafische kaart?

En hoe zit dat dan in zijn werk met mijn grafische kaart, de R9 280X, vorige keer dat ik mijn scherm aansloot op mijn moederbord, had ik problemen om de AMD catalyst center te installeren.

aangepast door melvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan niet EN monitor aansluiten op de moederbord EN op grafische kaart R9 280X

Heb je de nieuwste driver geïnstalleerd bij AMD

Wat weet ik dat je het niet op beide kunt aansluiten, heb ondertussen besloten om met 1 scherm terug te gaan, en ja, ik heb de laatste nieuwe driver (Geen Beta versie).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.