blij dat het soms zo simpel ook opgelost kan worden !
Groetjes
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 35.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
Dit is een discussie over Klein wit vierkantje in linkerbovenhoek van scherm op desktop in het forum Archief Hardware algemeen , en maakt deel van de Hardware algemeen categorie; Ja, het had me anders een nieuw scherm gekost....
Ja, het had me anders een nieuw scherm gekost.
blij dat het soms zo simpel ook opgelost kan worden !
Groetjes
hoi ik heb precies het zelfde dus met beeldschermprogramma te herinstaleren bedoel je de cd?
ik vraag dit om dat ik er geen een bij heb.
Welk merk en type van beeldkaart heb je??
Ik heb ATI eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd met de cd en het probleem was opgelost. Ik ben wel blij want het had me anders een nieuw scherm gekost,
tenzij ik dat vierkantje zou negeren...
Mijn scherm is 19" van Acer
Hoi ik denk niet dat het een pixel is omdat het echt alleen in mijn achtergrond plaatje zit.
Pas als hij helemaal klaar is met op starten komt hij er in, en zit dan echt alleen in mijn wallpaper als ik iets open b.v internet of een game is hij er niet.
Het is een medion plug&play monitor
ik heb in mijn linkerbovenhoek ook een zwart puntje, maar dat is alleen op mijn bureaublad, als ik een applicatie open is het ook weg, erg vreemdik stoor me er niet aan dus laat het lekker zitten tot de volgende herinstallatie hoor :)
maarja, deze is dus opgelost.... dus afgesloten ^^