Ga naar inhoud

laad problemen


Denekamp

Aanbevolen berichten

Hoi

ik heb eeb acer aspire 5000 en sinds de zomer heb ik laad problemen met de originele lader.

De laptop valt zo maar uit en ik dacht het ligt aan de lader, dus een universele lader gekocht.\uiteraard de goede kwa voltage en ampere. En het probleem leek opgelost. maar nu heb ik sinds enkele weken weer het zelfde.

Als ik nu de laptop aan zet met de universel lader da ndoet hij het . de accu is voor 22% gevuld maar hij wordt niet geladen. Zet ik de Laptop uit dan gaat het lampje branden dat er geladen wordt.

De originele lader doet het dan wel dan niet.

Wat zou hier het probleem kunnen zijn. bij de universele lader zaten allemaal van die adapter dingen bij, ik heb er 2 geprobeerd die volgens mij wel paste. bij alle 2 de pluggne doet de pc het..

Wie weet wat er aan de hand kan zijn. is het de plug in de laptop ?????

M.vr.gr.

denekamp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Denekamp,

welkom op PCH... ;-)

Eén gouden regel wat betreft batterijen en adapters : koop altijd originele onderdelen...:dong:

Er zijn helaas tal van problemen met het al dan niet herkennen van zogenaamd compatibele onderdelen...en op zulke momenten wordt goedkoop altijd duurkoop.

Mogelijkheden : adapter, batterij, laadcircuit in de laptop, plug.

Informeer in je kennissenkring of er iemand dezelfde laptop heeft...op die manier kan je alvast de batterij en adapter verwisselen bij wijze van test.

Kijk ook eens hoe de laptop werkt zonder batterij, dus zuiver op netspanning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Michale1991

Dankje voor de reacties.

Weet alleen niet wat mijn besturings systeem met het probleem te maken heeft.

Dat windows XP niet het nieuwste systeem is weet ik ook wel maar het draaid nog steeds zeer goed op de Laptop

, Mijn nieuwe laptop heeft windows 7 .Mijn gewone Pc`s hebben Vista.

Maar om nou de laptop weg te doen omdat er windows XP Home edition op staat lijkt me een beetje te veel van het goede.

M.vr.gr.

Denekamp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.