Ga naar inhoud

Labtec webcam Pro doet het niet.


Aanbevolen berichten

Hoi hoi !

Mijn webcam (Labtec Webcam Pro) werkt wél in Windows XP, maar geeft geen beeld

in Windows 7.

Ik heb Driver Booster uitgevoerd - die zegt dat alle drivers o.k. zijn.

Even Googelen leerde mij dat ik de Vista driver moet downloaden ? Heb dit gedaan, zonder

resultaat echter.

Heeft iemand hier een oplossing voor of is die camera goed voor de vuilbak met het verdwijnen

van Windows XP (Dat zou ik echt verspilling noemen)...

Dank - beste groeten,

Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, er is aanmerkelijk verschil tussen xp en w7, daar zul je dus (doorgaans) verschillende drivers moeten gebruiken.

check met je typenummer dan eens op de site van labtec of het apparaat onder w7 kan werken.

en overigens: apparaatbeheer is een slechte raadgever: als er wel drivers worden gevonden, ook al zijn dat niet de goede en werkt het apparaat niet, wordt gemeld dat het apparaat correct werkt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Falstring,

Alles o.k. met apparaatbeheer - Labtec verwijderd en weer geïnstalleerd..... set-up gelukt ...

geluid kan ik instellen - beeld niet....... Blijkbaar is dat enkel in Windows 7 het geval. Die drivers

zouden niet werken ??? Bij mijn Windows XP doet ie het perfect (ik werk met dual boot).

De site van Labtec is niet meer bereikbaar - als je (iemand) een oplossing ziet - laat maar komen,

ik zal ook blijven zoeken :)

Grtz

Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede avond !

Die werkt idd - maar enkel voor het geluid - géén beeld. Beeld kan ik ook niet

configureren....

Inmiddels ook geprobeerd via een programma van Softonic - negatief.....

Erg hé : een perfect werkend toestel moeten weggooien omv de big Microsoft toestanden....

Wie zoekt die vindt zekers ????? Als je nog iets weet - laat maar horen dan - dat doe ik zeker ook !

Grtz - EdN

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.