Ga naar inhoud

laptop blijft hangen bij opstart


Gast kimvb

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

ik zit hier met een raar probleem .

ik heb een acer aspire 5310 laptop.

nu wou ik deze gisteren herstellen naar de standaard instellingen via alt-f10 omdat ik geen schijven heb van de laptop.

nu heb ik de standaard instellingen hersteld dan starte de laptop vanzich zelf opnieuw op en dan is er ergens iets mis gegaan want de pc blijft vanaf dan hangen op het witte scherm waar der acer op staat .

hdd heb ik getest in een andere laptop en deze werkt wel degelijk.

ik vermoed dat iets mis is met de bios maar hier heb ik niets aan verandert.

is der een mogelijkheid om de bios ne keer te resetten of dergelijk?

alvast bedankt voor info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de onderkant van de laptop opendoet.

Zie je dan ergens een soort van knoopcel zitten?

Dit ziet er zo uit:

remove-battery.jpg

Hier moet je een soort klepje van induwen en de batterij eruit halen voor een half minuutje.

Dan steek je de batterij terug in, steek je de laptop terug in elkaar.

En start je terug op, normaal is je bios dan terugezet naar de standaard waarde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de onderkant van de laptop opendoet.

Zie je dan ergens een soort van knoopcel zitten?

Dit ziet er zo uit:

remove-battery.jpg

Hier moet je een soort klepje van induwen en de batterij eruit halen voor een half minuutje.

Dan steek je de batterij terug in, steek je de laptop terug in elkaar.

En start je terug op, normaal is je bios dan terugezet naar de standaard waarde!

heykes,

laptop compleet opengedaan maar geen batterij te vinden onderaan de laptop is der nog een andere manier om de reset uit te voeren ????

dees is het moederbord dat der in zit in de laptop

en da batterijke da je ziet zitten kan je niet losdoen is vast gemaakt door middel van een soort puntlaske of dergelijke wel even gezocht hoe ik deze kon resetten dit door even de uiteinden van staafjes die om de bat zitten met elkaar te verbinden .

maar ook geen resultaat geraak niet verder dan het witte scherm van acer

12313242150.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.