Ga naar inhoud

Laptop keyboard en mousepad werken niet, batterij uit en terug in ==> werkt terug


Shadows

Aanbevolen berichten

Ik gebruik mijn laptop ongeveer elke 2-3 dagen en zodat mijn keyboard en mousepad werken moet ik de batterij uit doen en terug insteken, anders doet de keyboard en mousepad gewoonweg niets.

Het is sinds enkele tijd geleden dat het niet werkte en dan had ik gevonden dat ik de batterij eruit moest doen. Ik dacht dat het alles was maar ik moet dit wel elke dag doen, heel vervelend dus!

Hartelijk bedankt :).

- Shadows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, er staat een knop om de mousepad aan te zetten maar dat verandert niets als ik erop klik.

Ik heb een Packard Bell TJ61

En dat het de batterij is weet ik niet, misschien is het de connectie ofwel een probleem met vista.. geen idee

aangepast door Shadows
Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm.. de batterij die ik uit en terug insteek zodat het terug werkt is de batterij van de laptop zelf.

Ik praatte over de mousepad (dus niet een usb muis maar het muisplekje van de laptop zelf)

en de keyboard waarover ik spreek is natuurlijk ook de keyboard zelf van de laptop, heeft dat een eigen batterijtje?

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar misschien beweegt de batterij terwijl ik de laptop verplaats en wanneer ik de batterij er terug insteek dat hem dan goed insteekt.

Ik start hem nu op met de batterij (heb het nog niet terug ingestoken) om te zien ofdat het nu werkt of dat ik een dag of 2 moet wachten zodat het niet werkt

resultaat:

Het werkt inderdaad niet.. deze keer werkt de keyboard EN de mousepad niet (soms werkt 1 van de 2 wel)

zonder batterij maar met oplader

resultaat:

het werkt....

Voor de zekerheid ga ik wel de OS terug installeren om zeker te zijn dat het niet de OS is dat een probleem oplevert. (ik zal dit morgen doen als ik tijd vind)

Serienummer:

Ik denk dat het dit is dat je wilt: Easy Note_TJ61-RB-001BE

Heel erg bedankt voor jullie hulp :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.