Ga naar inhoud

laptop probleem! hlp


tilboro

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik heb een laptop die al een tijdje strepen in beeld geeft wanneer ik hem aan doe. ik kan hier door niks op mijn laptop scherm zien. IK heb meerdere dingen daarover gelezen of mijn videokaart of motherboard is kapot. Maar voordat ik dit wil laten repareren wil ik een aantal bestanden van mijn laptop halen omdat ik die nodig heb voor mijn werk.

Dus ik dacht ik sluit er een tweede beeldscherm op aan die het ook doet, ik krijg het zelfde achtergrond plaatje in beeld als mijn laptop maar nu wou ik mijn 2e beeldscherm instellen als hoofd monitor zeg maar ( met taakbalk enzo)

Dus ga je naar eigenschappen maar het scherm met eigenschappen opent zich nu op mijn laptop beeld waar 1000 strepen in beeld staan dus ik kan dat hele eigenschappen scherm niet zien om te verslepen.

Weet iemand of je je 2e beelscherm als hoofdmonitor kan instellen in de bios ofzo?

ik hoop dat iemand mij begrijpt en ook een oplossing weet.

ty

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hey,

Wat als je je 2e scherm aansluit en dan je laptopscherm dichtklapt? Als he goed is zou hij moeten overschakelen naar je 2e scherm...

Het kan ook zijn dat de laptop zich in slaapstand zet, dit valt te zien hoe de instelling staan.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje:

Als je het 2de scherm aansluit, krijg je dan ook die strepen enzo in beeld op het 2de scherm??

Want als dat zo is, dan zou het idd aan je videokaart kunnen liggen, maar als dat niet zo is, denk ik toch dat het wat anders is :S

Omdat je videokaart namelijk ook het 2de beeldscherm aanstuurt, en dan zou dat dus best raar zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.