Ga naar inhoud

Laptop start niet meer op


reddevel

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop Compaq Presario CQ56 met als besturingssysteem Windows 7 Home Premium en deze eigenlijk top op heden goed zijn werk gedaan maar helaas wil hij sinds eergisteren niet meer opstarten. De laptop geeft geen kik meer bij het opstarten niet één piepje hoor ik nog enkel het lampje licht op om aan te geven dat ie aan staat, mag ik er nu van uit gaan dat dit moederbord stuk is omdat ik niets meer hoor of zijn er nog andere mogelijkheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

verstandig om dat te proberen en da's ook niet zo moeilijk.

beeldscherm aansluiten op de plug (er is er maar een die past.

vervolgens met de vereiste toetscombi (doorgaans fn en f4 (maar dat kan verschillen, dus bestudeer de tekentjes op de toetsen of zie de handleiding.

er zijn meestal drie standen die je aldus kan bereiken: laptopscherm alleen, extern scherm alleen en beide schermen.

(niet meteen doorklikken: in de meeste gevallen duurt het een seconde op wat voordat de wisseling zichtbaar wordt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.