Ga naar inhoud

laptop valt uit


candise

Aanbevolen berichten

heb pas sinds een kleine 3 maand een nieuwe laptop, een packard bell easy note. Hij valt eigenlijk al 2 maanden geregeld uit, eerst was het telkens ik een spel speelde, maar nu valt hij al uit terwijl ik niets doe, als ik dan opnieuw opstart doet die opstartherstel, kan nog niet opstarten, doet dan systeemherstel en dan start die op, maar gisteren lukte zelfs dit niet meer, hij bleef constant uitvallen en dan weer opstartherstel dan weer systeemherstel, ik heb dan maar recovery gedaan maar nu vraag ik me toch af wat de reden daarvan is, te warm kan gelijk niet want gisteren had ie heel de dag afgelegen en sloeg hij al uit na halfuurtje, en hij voelde echt niet warm aan, mijn vorige laptop , ook een easy note trouwens die kwam echt veel warmer en heeft nooit uitgeslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg de melding : niet nader te bepalen wijzigingen van systeemconfiguratie hebben dit probleem mogelijk veroorzaakt en dan bij al de testen telkens foutcode 0x0

wat betekent dit dan ? zou ik mss iets gedownload kunnen hebben dat niet windows7 compatibel is en hoe zou ik dat dan kunnen weten ? als ik hem binnendoe ben ik die weer kwijt voor paar maanden en zie dat echt niet zitten als het mss gewoon aan mij kan liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

easy note LJ61-R

serienummer : S/N : LXBBH02001939321A31601

bij apparaatbeheer is alles in orde, en dit was ook zo toen hij heel de tijd uitviel ... tot nu toe is hij nog niet uitgevallen maar dat uitvallen was begonnen na downloaden van games waarvoor mijn laptop blijkbaar te licht was, heb de games er toen afgesmeten, maar het uitvielen bleef ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.