Ga naar inhoud

micro


bosman0410

Aanbevolen berichten

6 maand na aankoop van mijn HPproBook 4540S heb ik eindelijk mijn webcam geïnstalleerd en een Skype account geopend , maar mijn micro doet het niet . Via configuratie , hardware en geluid , Audio app.beheren,heb ik nagezien of de Micophone Array ingeschakeld was , en dit bleek het geval , maar als ik naar Niveaus ga vind ik de Microfoonmatrix op 49 en de Microfoonversterking op 0 en ik geluk er niet in dit te wijzigen .De indicator beweegt niet. Als dit al er iets mee te maken heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 4 keuzes : volumemixer openen (heb het volume verhoogd)

opties voor volumeregeling (selecteer welke app. eigen volumeregelling... met één item : luidsprekers (geen 'microfoon") --heb die aangevinkt

afspelen : hier heb ik weer 1 item : luidsprekers (er op geklikt en ok)

opnemen : hier krijg ik de Microphone Array : er op geklikt en ok

jammer genoeg geen resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

ter verduidelijking : er is dus geen sprake van aanvinken . Ik heb in de optie volumeregeling de luidspreker terug moeten afvinken want ik had geen geluid meer . In "afspelen" en "opnemen" kan ik alleen maar selecteren van welke apparaten de instellingen moeten worden aangepast . In 'opnemen' kan ik dat doen voor de Microphone Array , maar goed : hoe pas ik dat dan aan , en krijg ik met die aanpassing mijn micro aan de praat . Ik heb Windows 7 Professional , en blijkbaar is dat licht verschillend met wat u denkt dat ik heb ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb zojuist een w7 gestart en even gekeken. is inderdaad anders van opzet op dit punt.

als je rechtsklikt en in venster geluiden komt, ga tabblad opnemen.

klik rechts op microfoon, en ga eigenschappen. staat daar überhaupt een micro vermeld?

en zo ja. is die correct ingesteld?

gebruik je ingang aan voorzijde van de pc of aan achterzijde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er begint me iets te dagen ! Interne Microfoon Array betekent geen microfoon ? Vermits die MA als alternatief van externe microfoon wordt gepresenteerd veronderstelde ik dat die MA als microfoon werkt .Maar nu u me vraagt welke zijde van de pc ik gebruik begin ik te denken dat ik een microfoon moet aansluiten ? Of niet ? Er staat in elk geval nergens een microfoon waar ik kan op klikken !

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb even gezocht en in de handleiding http://h20566.www2.hp.com/portal/site/hpsc/template.PAGE/action.process/public/psi/manualsDisplay/?sp4ts.oid=5229455&javax.portlet.action=true&spf_p.tpst=psiContentDisplay&javax.portlet.begCacheTok=com.vignette.cachetoken&spf_p.prp_psiContentDisplay=wsrp-interactionState%3DdocId%253Demr_na-c03333985%257CdocLocale%253Den_US&javax.portlet.endCacheTok=com.vignette.cachetoken vond ik deze op pg 15:

Audiofuncties op de computer controleren

OPMERKING: Voor optimale resultaten tijdens het opnemen spreekt u rechtstreeks in de microfoon

en neemt u geluid op in een omgeving die vrij is van achtergrondruis.

U controleert de audiofuncties van de computer als volgt:

1. Selecteer Start > Configuratiescherm > Hardware en geluiden > Geluid.

2. Wanneer het venster Geluid verschijnt, klikt u op het tabblad Geluiden. Selecteer onder

Programmagebeurtenissen de gewenste vorm van geluid, zoals een pieptoon of een

alarmsignaal, en klik op de knop Testen.

Als het goed is, hoort u het geluid door de luidsprekers of de aangesloten hoofdtelefoon.

U controleert de opnamefuncties van de computer als volgt:

1. Selecteer Start > Alle programma's > Bureau-accessoires > Geluidsrecorder.

2. Klik op Begin met opnemen en spreek in de microfoon. Sla het bestand op het bureaublad op.

3. Open een multimediaprogramma en speel het geluid af.

Als u de audio-instellingen van de computer wilt bevestigen of wijzigen, selecteert u Start >

Configuratiescherm > Hardware en geluiden > Geluid.

U controleert de opnamefuncties van de computer als volgt:

1. Selecteer Start > Alle programma's > Bureau-accessoires > Geluidsrecorder.

2. Klik op Begin met opnemen en spreek in de microfoon. Sla het bestand op het bureaublad op.

3. Open een multimediaprogramma en speel het geluid af.

Audio 15

Als u de audio-instellingen van de computer wilt bevestigen of wijzigen, selecteert u Start >

Configuratiescherm > Audio.

maar het kan natuurlijk ook een driverkwestie zijn: check dus ook bij hp of er nieuwere drivers zijn: Drivers, Software & Firmware for HP ProBook 4540s Notebook PC - HP Support Center - Tools

nb ik zie daar ook een aanbevolen update voor w7 gerbuikers

- - - Updated - - -

aangepast door falstring
Link naar reactie
Delen op andere sites

U heeft daar uw werk van gemaakt , waarvoor mijn dank !:-)

Ik heb dus de audiofuncties gecontroleerd en het geteste geluid werkt .

Ik heb de opnamefuncties gecontroleerd en het opgenomen geluid correct afgespeeld .

Ik heb inderdaad een meer recente driver gevonden en die gedownload .

Ik heb stuurprogramma's gecontroleerd , maar daar heb ik het meest recente.

In eigenschappen van de Microphone Array wordt vermeld : 'dit apparaat werkt correct'

MAAR : mijn micro blijft zo stom als een vis als ik een videopname maak via webcam companion ...

:hmmmm: ...inderdaad ten einde raad !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.