Ga naar inhoud

mijn batterij laadt niet volledig op


sony

Aanbevolen berichten

hoi

mijn batterij laadt maar op tot 86% en laadt dan niet meer verder

ook blijft het status lampje van de batterij oranje ( wil zeggen da m laad)

mijn laptop is nog maar van 06-2010

dus een goede 4 a 5 maand oud en was volledig nieuw

het gaat hier om een acer aspire 5741G

hoe kan dit komen?

kan ik dit oplossen want is hinderlijk

mvg sony

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Mijn pc (acer ook juist nieuw) laad maar toto 97% ik heb heb snachts* helemaal laten laden maar ervoor heb ik hem al gebruikt ik denk dat het daardoor is . er staat bij het icoontje : (aan netstroom, acu word niet opgeladaden)

Ik zal hem eens helemaal plat laten gaan en dan terug opladen (vooledig)

anders gaa ik er terug mee naar de pc winkel.

grtj

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nog steeds het probleem met mijn batterij

ook na volledig opnieuw te herinstalleren

momenteel laadt m zelfs niet verder dan 69%

ik laat m gewoon verder sukkelen

als deze batterij op is ga ik gewoon nieuwe kopen peins ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ sony

Stegisoft gaf je de tip om ermee naar de winkel te gaan omdat je nog garantie hebt.

Dat is toch een betere oplossing dan je windows opnieuw installeren of zomaar een nieuwe kopen.

Als je een hardwareprobleem hebt in garantie moet je niet twijfelen en direct naar je leverancier/ pc winkel gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak heb je 3 jaar garantie, maar dat is niet altijd het geval. (ik dach dat dat verplicht was.)

Soms geven ze maar 1 jaar.

Als de laptop van 6-2010 is, dan is deze (zelfs de batterij) nog minstens 3 maanden in garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic van sony dateert ondertussen van november 2010...

Nu, de kans is vrij groot dat je qua garantie op de batterij 'naast de prijzen' gaat pakken...

De meeste fabrikanten aanzien een batterij als een accessoire en hierop is niet de standaardgarantie van toepassing maar (veelal) een verminderde garantietermijn...3 tot 6 maanden, is sommige gevallen zelfs geen garantie tot de normale...je zit hier zo'n beetje in een 'schemerzone', zoals reeds aangehaald afhankelijk van merk tot merk...valt dus telkens individueel te bekijken.

Bij Acer staat het duidelijk op hun site vermeld dat de batterij buiten de standaardgarantie valt : ( Standaardgarantie )...en met die voorwaarden 'ga je (zogezegd) akkoord bij de aankoop'...:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.