Ga naar inhoud

Mijn DVD-station doet het niet met games etc.


~Gijs

Aanbevolen berichten

Hey ik heb al best lang deze computer winxp, en heb ff een virus check gedaan met een programma (Kaspersky) en die heeft een paar dingen verwijderd en heb zelf ook wat verwijderd zoals dingen gedownload van internet maar niet nodig en niet schadelijk.

Maar nu kan ik ineens niet meer games spelen want hij leest ze niet. Audio-dvd's leest ie wel en mijn cd-rw-station doet het ook gewoon normaal, het ligt niet aan de lezer vanwege dat muziek cd's (audio) pakt hij wel.. Want ik heb al met een paar games geprobeerd die ook niet te zwaar zijn ong maar 300mb. Maar als ik dan dubbelklik bij deze computer op DVD-station dan zegt hij; Plaats een schijf of ander geschikt medium in station D:

Kan iemand mij helpen?

Het programma dat ik gebruik voor DVD-station;

- SAMSUNG DVD-ROM SD-616T

mvg, gijs.

aangepast door ~Gijs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al is geprobeerd om dat icoontje van dat DVD-station rechts te klikken, dan op verkennen te klikken. In het nieuw venster het .exe bestand te openen van het spel? Het .exe bestand heeft normaal de naam van het spel of er een afkorting van.

Het .exe bestand is het bestand dat zich anders automatisch afspeelt als je het op de 'normale' manier opent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.