Ga naar inhoud

Mijn laptop vindt mijn externe hardeschijf niet


anecheran

Aanbevolen berichten

Ik heb een een WD-Elements externe schijf van 500 gb die eerst een tijdje goed werkte op een vaste computer. Nu heb ik hem ook een tijdje op mijn laptop gebruikt met succes, maar onlangs als ik hem aansluit dan knippert het lampje 1x en daarna blijft het lampje uit. Ook vind de laptop de schijf niet.

Wat te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wordt de usb externe harde schijf wel gevonden op een andere pc? Sommige besturingssystemen herkennen plots externe harde schijven niet meer (vista).

Bent u van besturingssysteem veranderd, welk besturingssysteem hebt u en wordt de externe harde schijf wel gevonden op een andere pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eerst een pc met XP. Toen stapte ik over naar een pc met Vista, waar hij het eerst een tijdje deed. Later deed de schijf het op geen enkele pc meer. Eergister deed de schijf het weer. Maar toen ik de volgende dag weer opstartte deed de schijf het niet meer. Het probleem is op elke pc hetzelfde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit het apparaat aan op de computer.

Ga naar start menu . Rechtsklik op Computer aan de rechterkant van het menu en kies Eigenschappen. Vervolgens klik je op Apparaatbeheer. Zie eens bij "Schijfstations". Staan er externe harde schijven tussen?

Rechtsklik op "Schijfstations" en kies voor "Zoeken naar gewijzigde apparaten".

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.