Ga naar inhoud

Muis werkt niet


emilie

Aanbevolen berichten

Hey

Ik heb een laptop (Acer Aspire 5710G) en een muis van Labtec (Mini Optical Glow Mouse), met USB aansluiting. Ik gebruik windows Vista Home Premium.

Het probleem is dat wanneer ik mijn muis aansluit de verlichting ervan wel brandt, maar de aanwijzer beweegt niet. Vroeger werkte het wel correct.

Als iemand me zou kunnen helpen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

klik eens rechts op deze computer, eigenschappen, tabblad hardware, apparaatbeheer en kijk eens of er ergens gele vraagtekens of uitroeptekens te zien zijn.

Hoogstwaarschijnlijk zit je met een corrupte driver. probeer deze te herinstalleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en wat als de bij de hardware van de muis gaat kijken, daar de driver verwijderen en de muis opnieuw in je USb-slot steekt. normaal zou windows een eigen stuurprogramma moeten installeren.

geen kinken in je usb kabel?

nu ja, labtec, heb net een toetsenbord weggekegeld! druk je "r" of "e" dan krijg je "er"! plezant!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.