Ga naar inhoud

Nes Server Medion


Nerodoniske

Aanbevolen berichten

Heb recent de Medion Netwerkhardeschijf 2 TB voor € 169,00 gekocht in de Aldi (versie 2.10 build-1049). Punt is dat ik er niet uit geraak de installatie af te werken. Ben zover gekomen dat ik na installatie van de meegeleverde software, een menu krijg met: "Mijn hulpmiddelen" --> Startcentrum; Media Agent; Netwerkstation;Gedeelde map; BT-download. Via de browser (Windows Explorer 9) kanook op de url "Nas-Server" een menu oproepen met de volgende mogelijkheden, favoriet, toepasmogelijkheden, video enz. Hoe moet ik nu verder gaan om op naserver mijn gegevens te plaatsen of andere informatie kenbaar te maken, kort samengevat het moet het verder? Een bijkomend vraagje: dient de bijgeleverde software op de drie PC's geinstalleerd te worden? (Heb klein netwerkje).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

@ Nerodoniske,

Ik ken de Medion Netwerkhardeschijf niet, heb een andere NAS.

Volgens mij ben je al ver gekomen.

Hoe moet ik nu verder gaan om op naserver mijn gegevens te plaatsen of andere informatie kenbaar te maken, kort samengevat het moet het verder?

Ga naar de Verkenner >> Onder Computer zou je de NAS moeten kunnen herkennen.

post-41531-1417705337,6806_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.