Ga naar inhoud

niet herkennen externe HD


maroth

Aanbevolen berichten

Aangeschaft externe HD Western Digital 1TB.

Aangesloten via usb poort op goed werkende computer met 80Gb intern, HD werd herkend door de pc en kon zonder problemen worden gebruikt.

Dan de 80Gb gewisseld tegen een 320Gb, geformateerd met XP en operationeel gemaakt. Probleem is nu, dat de externe HD niet meer wordt weergegeven. In apparatenbeheer staat de HD* wel vermeld. Laat zich ook niet zien met de Verkenner ook niet op en laptop.

Kom er niet uit, wat kan het prbleem zijn.

*in oude situatie was dat G: in de nieuwe situatie is het A:..C:.. D:.. en E:.. en Configuratiescherm, ipv de externe HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

bOries bedankt maar die route heb ik al uitgevoerd. Levert niets meer op dan de rest.

Ook hier wil de externe alleen maar geformatteerd worden. En dat hoeft niet, want de externe is niets meer of minder dan een usbstick. Bovendien heeft het apparaat gewerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net dezelfde Externe Harde schijf. 1TB van Western Digital.

Deze harde schijf komt met een programmatje.

Het is heel belangrijk dat je dit eerst installeert.

Na het aansluiten krijg je dan eerst een soort login scherm, want de WD 1 TB kan je beveiligen met een wachtwoord, zodat derden er niets kunnen mee aanvangen. JE moet er goed op letten dat je eerst je wachtwoord opgeeft, anders zie je de externe HD niet tussen de stationsletters.

Meer info nodig, vraag het dan gerust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, mijn HD heeft nooit een programma gemeld. Ik kon mijn HD direct gebruiken zoals een stick. Kon vanaf deze HD ook werken. De HD meldt zich als lokaal station H: en die letter klopt

---------- Post toegevoegd om 23:35 ---------- Vorige post was om 23:33 ----------

Bedankt, de HD meldt zich als lokaal station H: en die letter klopt. Andere usb''s zijn ok, op andere pc's eveneens als lokaal station

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.