Ga naar inhoud

[OPGELOST] Formateren


Gast Mitij

Aanbevolen berichten

'low allemaal,

Ik zit met een serieus probleem. Ik kan geen *.exe-files meer openen. D.w.z. geen programma's installeren, geen programma's deïnstalleren, ik kan ook geen spellekes meer spelen (Wolfschanze met name..) en m'n pc start niemeer af. Internet Explorer werkt ook al niet meer (FF gelukkig nog wel:biggrin:). Eerst dacht ik dat ik met een serieus virus zat, maar Norton vindt niets.

Als ik dus een *.exe-file probeer te openen, dan slaat m'n pc vast. Hij doet niets meer, muziek stopt, beelt slaat stil, m'n muis beweegt niet meer, waarschijnlijk dus iets met de grafische kaart, denk ik. Ook als ik via "Program Files" iets probeer te verwijderen, hetzelfde verhaal, alles slaat vast. Daar zou ik nu nog mee kunnen leven, maar ik moet mijn pc altijd met de knop op mijn bak uitzetten, want anders krijg ik hem niet afgesloten.. Dat is niet gezond ik weet het, maar ik heb geen andere oplossing.

Nu dacht ik er dus aan om mijn pc dan maar te formateren in de hoop dat dat het probleem oplost, maar ik heb dit nog nooit gedaan. Welke voorbereidingen moet ik treffen? En vooral, wat doe ik achteraf? Hoe installeer ik Windows terug? En al die andere programma's?

Iemand raad?

Bij voorbaat dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

be_dup,

ik dacht inderdaad informatie te vinden daarover op deze website, maar al wat ik daarover gevonden heb zijn mensen met problemen met formateren, of mensen die andere problemen gaan oplossen door te formateren.

Geen info dus die mij nuttig kan zijn..

Sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb ondertussen mijn pc in de winkel binnengedaan.

Ze vonden het probleem niet en hebben dan zelf maar geformatteerd :)

ben ook blij dat ik mijn pc terugheb nu, want hij is lang weggeweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.