Ga naar inhoud

[OPGELOST] fout bij opstart


Brakke

Aanbevolen berichten

acer geeft een fout bij het opstarten en wel deze:

"Systeeminformatie:

Bevestigingsfout Persoonlijke beveiligingsschijf; start de computer weer op en probeer het opnieuw."

als ik dan op ok druk komt er:

"codereing van decodering verweking mislukt!"

weer op ok en geen probleem meer.

Ook kwam er steeds nieuwe hardware gevonden, zonder dat dit zo was, en vroeg hij te zoeke naar stuurprogramma's. Dit heb ik opgelost door het onbekend aparaat uit te zetten in systeem bij configuratiescherm.

kan er mijn iemand van het eerste probleem af helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor het antwoord,

de foutmelding is weg.

Het bestand dat ik heb verwijderd, is dit nuttig om terug te installeren? of totaal niet noodzakelijk?

Verder heb ik nog een vraagje: mijn google chrome doet raar, laat sommige afbeeldingen niet zien en vele sites zien er slecht uit. Weet u daar iets van of post ik dit beter bij software?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Acer edata Security Management is gewoon een programma als je het gebruikt kan je het weer opnieuw installeren. zo niet lekker eraf laten.

en google chrome ben ik niet bekent mee dit kan je dus toch even beter bij software posten. het enige wat ik kan zeggen is even google chrome opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.