Ga naar inhoud

[OPGELOST] ipod nano


filkill

Aanbevolen berichten

ik heb een mac dus ik had muziek op mijn pc

ik sloot mijn ipod nano aan itunes herkende dat ik ging naar de muziek bibiliotheek

en deed er liedjes in ze stonden dan daar dan ging ik verder naar mijn ipod synoriseren doen en dan stond er geen muziek op

ps.mijn vriend heft een ipod video en die kan dat wel volgens deze manier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal zou dat toch moeten gaan, probeer anders eens volgende, de muziek in uw bibliotheek selecteren, allemaal indien gewenst en sleep die dan eens naar uw Ipod. Ben geen Mac gebruiker en heb geen ervaring ermee dus kan u de chort key's niet doorgeven, die zul je als Mac user wel weten. Zou toch moeten lukken dat er ergens een klink in de kabel is hee, een Mac met Apple Soft (Itunes) en een Apple Ipod, ;-) Als windows gebruiker heb ik Anapod erop staan, veel gebruiksvriendelijker dan Itunes, maar das mijn visie en mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eerst nogeens het volgende voor je terug naar de winkel stapt, dan kan je de verkoper reeds melden dat je al het één en ander zelf geprobeert hebt. Doe eens een reset van uw Ipod en zie eens of het probleem dan nog is. Er zijn twee reset mogelijkheden, een soft reset en een hard reset. Op de site van apple kan je zien hoe het moet. Ik spreek uit ervaring dat in 95% van de gevallen dit een uitkomst bied.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.