Ga naar inhoud

[OPGELOST] Laptop start niet op


Jensje90

Aanbevolen berichten

Ok vorige week dinsdag heb ik een nieuwe laptop gekocht, de Hp 6660 ed.

Na ongeveer 2 weken nu heb ik te maken gehad met heel wat problemen.

1: De schuifknop voor draadloos internet werkt niet zoals hij moet, uiteindelijk na wat proberen en updates deed deze het dan tot afgelopen dinsdag.

2: Het opstarten van de computer ging heel traag aangezien deze met uitgerust is met een 2.0gHz, een vriend zei me dat Vista in het algemeen veel geheugen gebruikte dus liet ik dit achterwege.

3: Heel wat software problemen gehad.

4: Gisteren wilde ik de laptop opstarten maar deze stopte onmiddelijk ermee dus hij ging vanzelf uit. Nog maar een keertje dan, de laptop gaf alle led-verlichting weer maar gaf enkel een zwart scherm weer. De koeling stopte met draaien en de processor deed niets meer. Na een paar keer heropstarten deed deze nog niets.

Nu mijn vraag kan ikzelf hier iets aan oplossen of moet dat "ding" terug naar Hp worden gestuurd. Vind het persoonlijk wel een beetje vroeg dat een laptop van 2 weken oud er nu al de brui aan geeft.

ps: Heb de vorige fouten erbij gepost omdat dit misschien een verband kan tonen naar fout 4.

Hopen op een antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas is uw moederbord defect en moet deze terug naar de winkel die dan vervolgens een cso code moeten aanvragen per email, fax of telefonisch (tel is het snelst) bij hp en dan komt hp deze bij de winkelier ophalen en herstellen onder waarborg. het is wel een gekend probleem vrees ik want van de 18 die wij in de winkel verkochten zijn er al 11 voor idem probleem terug naar hp geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehe, neen ge zult helaas geen nieuwe krijgen en wat de reparatie duur van hp momenteel is .... moet ik het echt zeggen ? 3 à 4 weken helaas. je kan echter wel erop staan dat ze u voor de tijd van de reparatie een vervang laptop meegeven, wij hebben zo'n een aantal staan voor dergelijke gevallen. maakt ook niet uit waar u deze aankocht als ge het aankoop bewijs hebt moet elke pc winkel die hp verkoopt u helpen, gratis, ze kunnen u wel dossierskosten aanrekenen van 25€.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ben maandag dus naar de dealer gegaan en heb hun gezegd wat het probleem was. Ze zeiden dat ik hem maar eens binnen moest steken. Wat ik nogal vrij logisch vond maarja. Vandaag dus binnen gedaan en ik krijg dus onverwacht te horen dat ik gewoon een nieuwe krijg. Donderdag of vrijdag wordt hij geleverd.

Alvast bedankt voor alle hulp ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

allee ben blij te horen dat ze het zo dadelijk oplossen, wat natuurlijk weer vragen doet oprijzen, ze weten dat er problemen mee zijn en ik was één detail uit oog verloren, als je problemen heb binnen de 30 dagen zijn ze verplicht dadelijk je een nieuw toestel te geven, binnen de 30 dagen geld immers de DOA Dead on Arival of via HP termen, POA Problem on Arival, enfin eind goed al goed. Ik zet em op slot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.