Ga naar inhoud

[OPGELOST] opstarten laptop HP nx7400


Gast richard

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn laptop start in het geheel niet meer op, wanneer ik de aan/uit knop induw krijg ik alleen een zwart scherm met bovenaan links een wit knipperend streepje te zien. En verder doet hij niks. Wie kan mij helpen.

Groeten en dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

harde schijf vermoed ik niet, dan ga je nog meldingen krijgen van je moederbord dat het opstart, dat je je ram test, en dan pas dat je harde schijven zoekt & niets meer krijgt.

Als hij echt NIETS doet buiten dat streepje gok ik eerder op een defect moederbord (en dan is je laptop voor de vuilbak)

edit; krijg je enige reactie als je er een windows cd in legt? Probeert hij daar nog van te lezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een cd-rom van windows xp ingestopt en blijkbaar leest hij de gegevens ervan. Krijg melding van windows setup en laat hem even door doen. We zien dan wel. Of heb je nog raad om me te geven. Bedankt voor je hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een cd-rom van windows xp ingestopt en blijkbaar leest hij de gegevens ervan. Krijg melding van windows setup en laat hem even door doen. We zien dan wel. Of heb je nog raad om me te geven. Bedankt voor je hulp

Ik heb de cd-rom van Windows Xp laten draaien en dan werd er me gevraagd of ik Windows wilde installeren of repareren. Heb gedrukt op repareren en kreeg de melding dat "setup geen vasteschijfstations kan vinden".

Het is wel niet de originele windows cd-rom.

Wat kan ik nu verder doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.