Ga naar inhoud

[OPGELOST] Problemen met Acer Laptop


Flore

Aanbevolen berichten

Hallo,

Er is iets aan de hand met mijn laptop, maar ik heb bij god geen idee wat het zou kunnen zijn. Ik heb hier eerder gepost bij bestrijding van malware en daar allerlei stappen opgevolgd, jammer genoeg zonder succes. Ik werd dan ook doorverwezen naar deze sectie.

Mijn laptop is wat traag en maakt heel veel geluid tijdens het opstarten en draaien. Ik vermoedde eerst dat er misschien verborgen processen aanwezig waren. Maar de logjes van Combofix hebben niks opgeleverd, alles lijkt in orde.

Ondertussen moet ik wel opstarten in veilige modus, omdat ik anders toch een blauw scherm krijg als ik iets wil doen, waarna de computer gewoon opnieuw opstart.

Kan iemand mij helpen aub?

Dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik dacht dat de problemen begonnen waren na het downloaden van een spel, hadden ze mij aangeraden eens een systeemherstel te doen. Jammer genoeg kon ik niet ver genoeg terugkeren in de tijd. Gelukkig krijg ik die blauwe schermen nu niet meer. Ik heb een goede ziel gevonden die mijn laptop eens gaat formateren. Hopelijk zijn de problemen dan gedaan. Als dit niet het geval zou zijn, zal ik terugkeren naar het herstelpunt van gisteren en het blauwe scherm trachten te posten. Alleszins al bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn laptop geformateerd en eens wat stof lichter gemaakt. Het lijkt nu opgelost.

Het enige probleem is nu dat ik een aantal drivers tekort kom. Zo kan ik wel draadloos surfen op internet, maar niet via een kabel. Een vriend van mij en ikzelf hebben al lang zitten zoeken naar de geschikte driver daarvoor, maar zonder succes. Acer biedt ook geen service op dit vlak en ik lijk een zelzaam model van laptop te hebben (Acer Aspire 7520G). Kan iemand eventueel deze drivers wel vinden? Of een programma waarmee ik de verborgen partitie kan openen? Want ik heb ook geen enkele cd bij mijn laptop gekregen.

Dank bij voorbaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.